الأربعاء، يونيو ٢٧، ٢٠٠٧

انا خلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااصت

انا خلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااصت
هيه
انا خلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااصت
هيه
انا خلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااصت
لللللللولى
احم
انا خلاصت يا جماعة امتحانات الشفوى والعملى ان شاء الله بنجاح ساحق ماحق
ربنا يستر على النتيجة
انا دلوقتى فاضية لاى شغل
لاى استشارة حتى اسنانية
بجد يا جماعة ضرورى اللى يعرف مواعيد دورات ندوات
يقولى فورا على ميلى او على المدونة

8 مصابين قصدى معلقين:

Alaa يقول...

الف مبروك الاجازة
و ان شاء الله هننفعك قريب
:)

mo'men mohamed يقول...

طب هو مفيش امتحان بيبر
هو شفوى وعملى بس ؟
على العموم الف مبروك
وعايزين نشوف كل جدي فى المدونة
السلام عليكم

شذى مولوتوف يقول...

الله يبارك فيكو ياجماعة

البيبر بداته من 19 \5 وخلصته فى 17\6

Alaa يقول...

طيب أنا محتاج رأيك بخصوص الموضوع ده

تجمع مدوني مصر .. حقيقة قابلة للتنفيذ أم حلم بعيد عن الواقع

غير معرف يقول...

اولا مبروك انك خلصتى
وياريت تستغلى وقت فراغك ده فى القراءه
لانها بتغذى العقل وبتوسع المدارك وبتشغل الفراغ
واللى تستافاديه من القراءه اكتبى عنه فى المدونه
تحياتى

أحمد عبد الفتاح يقول...

مدام فضيتي يبقي تلحقي دورة شباب الجامعات لمركز القاهرة علي الدفاع عن حقوق الانسان
ممكن تسجلي للدورة من علي موقع المركز
الدورة تبتدي اول شهر 8
وانا اشتركت فيها

عصفور اسكندرية يقول...

حمد لله انك خلصتي

وبدأتي اللسع من تاني بالملوتوف

ســـارة يقول...

شذااااااااااااا
ليكي مدونة من ورايا ؟
ألف مبروك الأجازة يا بنتي وعقبال
النتيجة

إن شاء الله تستفيدي من الأجازة