الجمعة، يناير ١١، ٢٠٠٨

يبقى انت اكيد ... اكيد ..... اكيد ..... اكيد ..... اكيييييييييييييييييييد فى مصر

اخذت ابحث فى جنبات فكرى وفص التفكير بتاع نفوخى على حاجة اكتبها مالقيت
بس عندى رغبة شديدة فى كتابة اى حاجة
المهم
حبيت اضحكوا زى ما ضحكت وانا اتصفح عالم الفيس بوك

بعض الصور المضحكة واللى بتأكدلنا بجد اننا فى مصر
اليكم الصور

بيشمسوا الحاجات اللى بتمشى

ونعم التربية


صلى الله عليه وسلم


كانوا زنقينا دايما كده فى الكلية

حسبنا الله ونعم والوكيل

والله الشعب المصرى ده ابن نكتة
كلمة حق من افواه المساكين

تعليم قوى

ثبحان قصدى سبحان الله


نفسى اعرف مساحة الغرف فى العمارة الورقة دى كام سانتى

مش كانوا يطبعوها بطريقة براين علشان المكفوفين وهما بيتسندوا على الحيطة يقروها
حتى البنات .... مصر باظت ياولاد
الابداع فى الحرامكله ولا حته منه ........... حته منه ولا كله؟؟؟

والله تحفة معمارية ياريت تتدرس فى كليات الهندسة

حرام عليكو ياناس وبتقولوا مفيش ابداع امال ده اسمه ايه؟؟؟؟

11 مصابين قصدى معلقين:

محمد يقول...

جميلة الصور

أسعدك الله

عجبتني الثانية والأخيرة

:)

يلا مش مهم يقول...

جامدة موووت
تسلم الايادي

الوردة الزرقاء يقول...

السلام عليكم

اسعدتني جدا الصور واضحكتني كثيرا مع انني زعلانة من حضرتك لعدم زيارت ومضات وعدم تشريفي بتعليق لك عالعموم بجد بجد انا بحب المدونة ديه جدا احب ان ازورها والصور في منتهي الجمال واجمل من الجمال وارجو ان تزرينني بالقريب العاجل في ومضات

مصعب رجب يقول...

حلوة قوي الصور
وحلوة تعليقاتك
وخصوصا : صلى الله عليه وسلم

بالنسبة للعمارة إياها أعتقد بخشو لكل أوضة من الأوضة اللى جنبها وباب الشقة عند أول أوضة
أما بقى : وبتقولوا مفيش ابداع امال ده اسمه ايه؟؟؟؟

معلش ظلمتي الناس

لأن ده أصلا حاجة كده زي برج حراسة يعني مش بيت أصلا

شذى مولوتوف يقول...

اخ وضاح دايما حضرتك سباق بالخير
جزاكم الله خيرا

استاذ مجدى
ربنا يكرمك

حبيبة قلبى الصغيرة الوردة الزرقاء
انا متابعة موضوعاتك على المدونة بس انا مش بعلق
بس انا اللى يشرفنى ان ازور مدونتك ومدونة الدكتور احمد

بالذات بالذات بعد الكارثة الانسانية اللى الدكتور سردها على المدونة
بجد انا اتأثرت جدا وهاجمع فلوس للتضامن كمان مع صاحب الفلوكس

اخ مصعب بجد اعتذر عن ظلم الناس
بس بالمنطق كده مش اللى يبنى حاجة صح المفروض ان الاساس يكون اكبر واجمد
ولا ايه؟؟؟؟

ايمو يقول...

تسلم كاميرتك بصراحه صور جميله وتعليقات اجمل
وادعوكي لزيارة مدونتي الرضيعه
http://ino-this.blogspot.com/

غير معرف يقول...

الصراحة أول مرة أجي البلوج دة و ربنا يستر...استعنا على الشقى بالله...

أحمد عبد العاطي يقول...

صور لطيفة حقا
شكرا للانتقاء
وأستأذن في اقتناء بعضها

شذى مولوتوف يقول...

باسم اهلا وسهلا بيك

د احمد عبد العاطى
المدونة مدنوة حضرتك
خذ ما تشاء

غير معرف يقول...

الصور رائعه وتعليقك جميل جدا

جزاكى الله خيرا

ولا بنخاف يقول...

هههههههههه

جميلة جدا ياشذي الصور دي
أنا بجد شفتها قبل كدة وسمعت تعليقات عليها كتير بس بجد تعليقات حضرتك عليها حاجة تانية

أضحك الله سنك