الأربعاء، يونيو ٢٠، ٢٠٠٧

اهئ اهئ اهئ







كان نفسى اروح المؤتمر بتاع النهاردة واعمل عليه تقرير






كان نفسى اوييييييييي






الحمد لله على كل حال






اصلى عندى امتحان بكرة شفوى وعملى عليه 60 درجة






واختكو ابدعت فى النظرى فقلت بلاش ابدع فى الشفوى بردو






خير






ياريت الناس اللى هاتروح تسجلهولنا



وتصور كل اللى هناك






ادعولى






باقى من الساعات170ساعة






هااااااااااااااااااااانت

10 مصابين قصدى معلقين:

غير معرف يقول...

السلام عليكم
و لا يهمك المؤتمرات سهلة ممكن تتعوض
انما الامتحانات و المذاكرة و الشفهي مش ممكن يتعوض ابدا
و نطلع من الامتحان ممكن نقول يا ريتنا و يا ريتنا و اللا يوم النتيجة حاجة تانية
علي العموم يا ريت حد يروح و يحكيلنا احنا الاتنين اللي حصل الفعاليات و يا ريت بالصور
و الدكتورة : يا رب يعوض عليك النظري و يوفقك في الشفهي اللي هو توفيق و ظروف مش مذاكرة
ربنا يسهلك

غير معرف يقول...

اه نسيت
يا ريت حد يلحقها بمنديل و اللا اتنين لحسن الدنيا غرقت مية و دموع
معلش
معلش

الجيات اكتر من الرايحات

Alaa يقول...

170 ?
حاجة بسيطة خالص
ممكن تعملي على المدونة عداد برده عشان نتضامن معاكي :)
عموما المؤتمر كان جميل جدا
مش مثمر الحقيقة
بس كفاية بالنسبة ليا التعرف على كبير من المدونين
و الوقفة الللي قدام النقابة قبل المؤتمر بصراحة طلعت فيها غلّي من الأمن و بهدلت كرامتهم في كلامي

ناس كتير جدا مصورة و مسجلة و أنا هاعمل مدونة بكره فيها روابط الناس اللي عاملة تقارير ان شاء الله

mo'men mohamed يقول...

معلش أختى
انا كمان مقدترتش أروحه
على العموم ان شاء لله أكيد فرصه تانيه
تحياتى

شذى مولوتوف يقول...

على فكرة ان الحمد لله بفضل الله عملت حلو جدا جدا جدا
فى الشفوى

هو صحيح انا تقريبا مكنتش مراجعة غير الصبح بس

بس الحمد لله ربنا سطر وسألونى فى حاجات كنت عارفاها
ربنا يعلم لو كانوا غوطوا او راحوا يمين ولا شمال فى المنهج كان اية اللى حصلى

انا مشكلتى انا بفهم بس تقريبا ما بحفظش
دة حتى اللى بفهمه بيتنسى
الحمد لك والشكريارب

انا متشكرة جدا على التضامن
تقريبا فاضل 6 ايام
هاااااااااانت

Dr.khaled يقول...

لعل القادم افضل
وعند الله علم الغيب

مشروع انسان يقول...

وانا كمان كان نفسى اكون موجود بس نقول ايه ملحوقة باذن الله وربنا يوفقك فى الامتحانات دى بقى متتلحقش

AbdElRaHmaN Ayyash يقول...

:D
عادي يعني
هو بصراحة كان مؤتمر روعة اوي
يعني هو مش روعة اوي
لا هو روعة جداااااااااا
:P:P
بس كفعالية .. مش ممتاز
اما لقاء المدونين ده كان تحفه
:Dتتعوض ان شاء الله
و ربنا يوفقك في الامتحانات
اهي هانت

AbdElRaHmaN Ayyash يقول...

:Dده انتي هتخلصي بعد بكره
الف مبروك
هانت اهي

شذى مولوتوف يقول...

يعنى انا مش عارفة اعبر عن امتنانى للناس اللى بتغظنى دى
ربنا يجازيكووووووووا

خيييييييييير

المهم انا لغاية دلوقتى ولا شفت تقارير ولا صور
يعنى الناس اللى راحت دى طلعت مدونين اى كلام


باقى من الايام 3
وباقى من المواد 3 بردو
شوفتوا الجبروووووووووووووت